Dag 1 - ett ögonblick..

Ett ögonblick, shiit väldigt svårt detdär..
de finns ju både bra och dåliga, skumma, tråkiga, roliga
ögonblick - och jag har väldigt svårt att välja ba 1.
men jag ska berätta ett ögonblick - om man nu kan kalla det så.
Och de var när jag var i Turkiet i somras - sista dagen, jag var på
nått vattenland. Min brorsa & jag var dem ända blondinerna där tror jag -
och då var det ändå bra många personer där.. de va fett med drag lixom!
just då kändes man som the quuen alltså, alla diggade en, alla var
så goa och trevliga - förutom någon ruschelkanvakt med kanintänder, haha!
alltså de kanske nt låter som nåt speciellt, men de va de verkligen.
de var ju fett me drag i ruschelkanorna där alltså, man fick verkligen hålla
i bikinin annars skulle den åka av.. men iallafall så var de än snygg ruschelkans-
vakt som jämt vinkade dit min och min brorsa, frågade massa saker osv..
hehe o ja, han var snygg & ja han trodde typ att vi var äldre -
alla trodde man va mke äldre oxå, haha Simon höll på att giftas bort med kameler? :o
med en jättesöt 19 åring, men de funka ju inte när dem fick veta att simon ba va 15, hahaha!
haha dendär snygga ruschelkansvakten sa att han va 20 tror jag, hahaaha besviken när han
fick veta att jag bara var 13? HAHAHAHAAH :)
men iallafall så saknar jag hela Turkiet, jag vill ba bort från kylan och dit igen!
Saknar vattnet, solen, papegojan, alla restaurangerna, seglingen, promenaderna och
till och med Bajsviken ! hahahahaahha long history..
Schteeker på båten!
Hälsar på övercoola papegojan Jaco - bi blev bffs ju ;)
iallafall de jag lixom menar me ögonblicket e lite komplicerat.
jag menar lixom inte just sita dagen bara - den va väll lite extra flashig
om man säger så - men just det att turkarna var så goa hela tiden..
har typ aldrig träffat nå snällare folk..
t.ex så berätta mamma när hon va ute & gick i virra i nå backar,
ni vet när de är sådär 40+ också typ, utan vatten så kom de nån
turk och gav vatten t.ex - lixom de e ju bara dumma nordbor som
skulle gå i backar sådär mitt på dagen. och fråga om typ skuts osv.
då tänker jag såhär: Hur skulle de va om en turk var ute & gick
i vågra skogar, ba typ om den fråga något - skulle den säkert bara
få bitchblickar elr nåt. I Sverige säger man ju knappt hej till någon
om man möter nån.
de e ju lite random.. Usch, föddes i fel land tror ja... x))
känns som dehär inlägget spårade ur lite - blev nt driekt ett ögonblick men aja.
oj vad långt de blev, undra om nån orkade läsa?
isåfall är ni värda en big applåd, yeeeeey!!

Kommentarer
Postat av: Liz.

Tackar tackar, inga applåder! Tackar. ;)



ShteeekarN ju! :D

2011-11-14 @ 22:02:36
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0