BALL!

 Snacka om seg dag, my & jag har typ suttit och degat
i soffan hela dagen, kollat saker på datan och sett på tv,
först såg vi på någon bra film som hette ''födelsedagen''
lite  gammal men fett bra ju - de var en riktig snygging med
i filmen, och jag blev såklart tvungen att googla upp honom!


HAHA mums! :) michael shoeffling hette han! :D
fast nu...har han blivit lite äldre, hahaha!

sen såg vi typ lite på en svensk film på datan -
tusen gånger starkare! Fett ball film alltså,
''här, där jag står nu, mitt på denhär punkten, kan jag
nå ut till hela världen, jag kan gå var jag vill''

fett värd att se alltså, sök på tusen gånger starkare,
snacka om att tjejerna äger ut killarna på slutet alltså!

jaja nu ska jag inte avslöja mer ;)
nu blir det väll till att droga lite tv sen så ska jag väll...
droga ännu mera tv? hahaa  kul liv ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0