awesome

hahahah första timmen på mentorstiden gjorde
vi typ inget, satt å snacka massa skit med Liz,
My, Coffa och Jompa, kollade på våra omdömen
på unicum (not so good) XD
sen så kollade vi i vår portfolie också,
typ stuffs från förskolan os.v

på engelskan var de fett awesome,
Liz och ja ba typ gjorde lite cp serier
och ritade istället för å jobba.

blev lite fail sen också.

jag till Jonte: Vad sover du i?
Jonte: Kaaaaarin!

jag och liz: asgarv! hahaha , de lät ju bra,
Jonte go so hard med äldre tjejer ;)
skamm Karin, så får man inte göra!

seriösa cheyor assåee..

nu har vi sv, jag e tyyp färdig med redovisningsgrejen
vi ska göra på torsdag, ska redovisa filmen ''Skicka vidare''
asgrym <3 så då fick vi sticka till bibblo och läsa, fast på något
konstigt sätt hamnade jag framför datan ist? ;o
oduktig cheeeeey..

Gammal bild, var det jaaaaoou! tog ba nån randoom.

Kommentarer
Postat av: Gissa ;*

Saknar er tjejor! ):

2011-11-14 @ 13:06:43
Postat av: Liz.

aweeeeeeesome cheyor här. ;D

2011-11-14 @ 14:11:07
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0