still sick

assåå så sitter man här och e fortfarande sjuk, verkar inte ge sig.
Så har man snackat mäed Sven (mentor) i telefon oxå om arbete
som ska tas hem , ligger väll 70 miljoner efter i matten.
de enda jag har gjort idag e typ lyssnat på musik, tv och data.
nu ska jag kolla på degrassi: the next generation, mitt nya favoprogram
typ ! :D


naaaawh dedär var inte igår ! <3 soooet, haha både utseende och röst har ändrats,
but still same person!!
iallafall så är de en sak som e lite wierd me videon, varje gång jag tittar på den tänker
jag på min kusin Olof.. hhhhhhhm?? haha aja kulinformation.se /ca
men skitsamma nu sk ajag kolla degrassi de har redan börjat ju. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0