satsar nästa år ist!

tjo brae, sitter här i min rosa one piece som jag har sytt
själv fett gött asså.. vart te stallet idag, red Madonna 6 det
gick faktiskt gansla bra, bättre & bättre :D
nu borde jag plugga för har ett fysikprov im som jag
inte har pluggat på, assååå jag orkar inte,
sen har jag typ vart sjuk när dem gjorde allt så kan
ändå inget, kan lika gärna satsa på omprov efter jullovet,
då har jag 3 omporv att göra ju, matte, tyska förmodligen
(ah typ säkert, gjorde typ ett 7 sidors tyskaprov igår , hade ej
pluggat och det gick åt helvete, kul att man gör samma sak igen!

nejmen äsch bättre med omprov ändå!
vet att jag e lat men jag tänker satsa nästa år istället när jag får betyg,
smartass? jaaaa! justde ma läxa igår oxå, tänkte: häldre klarar jag NO provet
en oh gör en matteläxa (för båda finns inte i min värld) så tog bara hem no mappen
, men inte pluggar jag på det ens fast jag borde`? har jallafall ställt kl så får gå
upp lite tidigare im och plugga, guuud vad jag kommer hata mig själv imorgon asså!
nejmen nu ska jag sluta babbla, elr så babblar jag fram julen? tjiho snart jul :d

Kommentarer
Postat av: Liz.

Nyårslöfte? ;)

2011-12-16 @ 07:15:25
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0