så kan de gå..

satt o läste igenom mitt blogginlägg nyss, måste bara säga, oj dedär lät
väldigt dramatiskt, hahah men whatever, så jävla illa som de låter är de inte,
jag menar jag e ju inte direkt dödligt sjuk och mår dödligt dåligt över mig själv direkt..
nä vafan jag har fötterna på joooooorden och lever mitt liv,
jag kanske är dum o klagar o tkr allt e värdelöst, värdelöst att inte jag får ha en iphone, värdelös att inte jag har en häst, värdelös att jag e så ful och dålgi på allting, värdelöst å vara jag men vafan
jag sitter inte i Somalia och smälter, jag blir inte slagen av min farsa,
jag blir inte hotad, lever med min familj och har mat på bordet!
de finns alltid någon som har det värre!

Kommentarer
Postat av: Liz.

Det finns alltid dem som har det bättre med!

2011-12-20 @ 20:34:08
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0