normala stunder vi har haft ivur xD

haha jaaag dööööör, hitta en gammal bild på Ivana!  shiit, mkt har hänt
sen dess asså, hade bara lust att lägga upp den, och återigen ge dig creed
för att du vågar stå ut och köra ditt eget race, coolt med såna människor,
vem fan har sagt att alla måste va lika dana lixom?
haha jag vet att du läser dethär, du är säkert den ända som gör det
så det spelar ingen roll vad jag säger nu!!
men hahahahahaha fyfan vad jag älskar tyskalektionerna när vi sitter där
inne och asgarvar åt typ massa konstiga saker, shiit vad vi kan garva asså,
och våran kassa humor som ba vi asgarvar åt så sitter dem andra där o baa
äääh okej,  du är galen kvinna, hahahah ah jag är inte direkt ogalen jag häller!
haha kommeru ihåg när du käkade hamburgare hos mig så satt mamma o hela
gänget där ute på altan, vi märkte att ingen lyssnade på oss, så då började vi
snacka om konstiga saker ( asså för att se om dem lyssnade ) och dem gjorde inget,
hahahahahahahahahahaah hade vart lite pinsamt om dem hade lyssnat (a''
kmr du ihåg kycklingen, när den tinade kycklingen skulle få leva en stund till i gräset?
och margarinet, hahahahah fyfaaaan vad vi garvade!!
& typ sist vi va hemma hos dig (själva) när vi, när vi gjorde en film, eller nä de va ju inte
vi på filmen förresten, haha glasen!!
btb: tack för att du e awesome, man kan lita pårejj och tack för alla skratt och mer lär de bli!
Ivana Lindström + Elin Persson = onormala, skrattiga, konstiga KUNGAR! ;)

Kommentarer
Postat av: GalenIvana

Normalaste ;) <3



Älskar dig Elin.

Vi har självklart bäst humor.

saknar dig ):

Du får ta och komma till skolan snart. <3

Btb- Vi måste göra nå galet snart! :D

håhå.

2011-12-06 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0