Nellie vet precis vad hon snackar om..

http://nellieberntsson.se/2011/12/06/nat-som-tydligen-ar-det-svaraste-som-finns/#comments 

jaa, dedär inlägget är såååå sant & jag håller verkligen med henne till 100 ½! grymt..
iallafall har jag ingen aning om vad jag ska skriva om..
vakna upp typ kl halv tio elr nåt, börja blöda näsblod - check!
käka frukost , hostar och aaah hemma från skolan idag med, lär nog komma
lagom mkt efter.. tittat på tv typ cheaters, hahaha cuuul! ;D
näää men nu ska jag läsa en novellblogg !! kanske bloggar mer sen om jag kmr på nåt,
vi hörs snyggingar ;)<3

Kommentarer
Postat av: Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kommer du imorgon ?

2011-12-07 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0