några saker ni inte visste om mig

måste komma på lite saker, har ju nyss suttit och skrivit 23 sanningar
om mig själv, så ni vet säkert redan några, men k bry ! :D
okej..
1. Jag skriver ganska mkt facebookstatusar, men ofta ångrar jag dem
och tar bort dem när jag precis har publicerat dem..
2. Jag diggar Icarly och Victorius på nickelodeon, men jag har tröttnat på svampbob, hhaa!
3. När jag var liten trodde jag att mens var när man började få finnar i ansiktet, heeh! :)
4. har just nu jorden jävla M**sv*rk
5. Jag kmr inte på vad jag ska skriva, tänker mig att jag skriver sanningar fast de var ju mer
random saker jag skulle skriva om ni fattar :))
6. Jag är i stort behov av en ny tandborste
7. Jag tänker väldigt mkt, asså inte bara deepshit dårå, kan t.ex tänka mig från andras perspektiv lixom,
eller typ tänka att jag e nån annan elr vad man ska säga, o få upp massa bilder i huvve!
8. Jag vet absolut inte vad jag vill bli, verkligen inte, vet inte vad min dröm är ens.. tråkigt!
9. Jag är inte så rädd för spindlar egentligen - tkr maskar och blött papper är värre, haha men demdär uppstoppade spindlarna blev jag riktigt jävla rädda för.
10. jag älskar att eta frukost (notera eta - inte äta)
11. JAAAAAG längtar som fan till jul och NYÅRSLÄGRET!
12. jag åker typ bara (elr mest) på lägret för att träffa folk! ;DD
13. becca, my, felicia, liz, ivur ni e grymma - anna oxååå jue ! :P
14. jag har dissat becca, jompa e min nyyaa bääästa vän, hahahah nejråå! kul liv..
15. en gång när jag o my skulle åka hem från stan, hamnade vi på fel tåg o tog en tripp till knivsta ! hehehe

Kommentarer
Postat av: Liz.

Vet iinte heller vad jag vill bli, high five? :(



Och du är också grym elin. ;)

2011-12-20 @ 20:37:17
URL: http://biatchname.blogg.se/
Postat av: Ivana

Du är grym finaste Elin <3

2011-12-20 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0