lite av varje

go morron på er, första riktiga dagen på jullovet idag då,
tänkte att jag skulle sova ut o ha det gött så vakna rman typ halv åtta?
men heeeej normalt!
iallafall så efter skolavslutningen så va jag me bästa my & becca igår,
haha vi satt / låg typ i mys säng i ca 9 timmar (haha fast vi gick ut en promenix
ett tag mellanåt o käkade) o ba pratade ut om allt, jag blev jallafall jävligt trött
så när ja gkom hem o hade käkat typ deckade jag, haha typ tio haha xD trött chey,
nu har jag precis kollat fb o lite bloggar osv, sitter o gosar i min one piece, snart ska jag
käka frulle tror jag och sen bar de väg til farmor och farfar o även mormor och morfar,
ska typ hjälpa till o klä deras julgran eller nåt.. vad önskar ni er i julklapp förresten? ja kan göra ett
inlägg me min önskelista jao! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0