depp var det ja eller tänkartime* hur var det??

assåå åååh jag orkar inte, förlåt för denhär sämsta updaten förresten,
men jag orkar inte, vill inte känna mig tvungen till att blogga, får  skylla
mig själv att statestiken nästan nått botten, men k bry, jag har bloggen för
att kunna skriva av mig osv, och bloggar när jag känner för det...
o klart man känner för lite deppshit när man sitter o har asont i magen..
nu känner jag för de, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, elr hur jag ska börja.
ska vi ta det från början??
Jag heter alltså Elin Anna Maria Persson, jag är 13 år och bor i en liten håla
som kallas Ö-hus varannan vecka och en liten håla som heter P-långa varannan vecka..
jag är  ful,, haha skrattretande, hatar min spegelbild sometimes
ibland är jag glad och älskar allting.. Jag har kasst självförtroende, vissa tror att jag har bra
självförtroende, vuxna människor typ - men det har jag inte, så långt bort ifrån!
jag e så sjukt osäker på mig själv och allt runtom mig, vissa små saker kan jag göra till värsta
stora sakerna , vilket både kan va bra och dåligt, det beror på vad det gäller.. oftast dåligt antar jag..
tydligen så är jag en bitch,  - enligt vissa - fast jag är snäll mot alla, visst är jag lättiriterad oså, men ändå,
en i klassen verkligen typ hatar mig o mitt lilla jäng, bitchblickar en 24/7 fast man inte ens har sagt/jord nåt,
hahahahaahahahahahahahah jag döööör...
jag har kompisar, det har jag, men jag har väldigt svårt att lita på folk, ,ganska svårt o prata om saker oxå, eller
så går det i perioder, ibl kan jag bara snacka på, ibland så bryr jag mig inte, för ingen skulle ändå förstå.. -
tänker jag. på nått sätt har jag nästan alltid kännts som ett andrahandsval, eller inte alltid, de var lite överdrivet,
jag vet inte riktigt vad det beror på, men så känns det iallafall...
ofta känns det som om alla hatar mig, fast det inte är så, jag vet inte om jag kan kalla alla mina kompisar för äkta, kan jag det? de avgör dem, jag vet inte - det vet dem, jag kan inte säga nånting..
skulle inte förvåna mig om någon satt och snacka skit om mig nu, för så är det i denna sjuka värld ,
känns som det är helt annorlunda hos killar faktiskt, hade kanske varit enklare att vara kille??
sen så är jag dålig på det mesta, dålig på att hjälpa till, dålig på att gö läxor, dålig på att rida, dålgi på att låta trevlig, dålig på att motionera, dålig på att vara jag,  vem e jag?
jag tror mitt namn är Elin, eller vänta, Felin skulle nog passa bättre! haha LOL..
dem i min släkt brukar säga att jag har Tigerblod, de va nån i min släkt förut som hette Tiger i efternamn, och va som jag, kunde vara ledsen i ena sekunden, sen knäpper man på fingrarna så är allt bra igen, jaaao så äre..
ändå tkr jag att saker o ting blir bättre, självförtroendet växer, ibland, vissa stunder, man märker att man kanske e rätt okej ändå, inte så att man e unik o perfekt, men OK och det nöjer jag mig med.. en så länge!
dem närmsta vännerna, som vet mke om mig, vet ändå inte så mke om mig, jag antar att många av mina vänner
som läser den här bloggen tkr jag verkar överdriven elr nåt på bloggen, men så är det inte jag är jag och jag visar upp en annan sida av mig här, jag e den Elin när jag e med vännerna, jag e den elin när jag e med familjen, jag är den Elin när jag bloggar, några olika sortes Elinar, men ändå jag lixom, olika sidor av mig själv..
de jag tkr e konstigt är att många tror att jag e så bra, att jag är dendär sjukt duktiga, cheyen, ojojoj vad gick snett där? ? ibl e jag duktig, men för det mesta är det rena raka motsatsen..
så man kan sammanfatta de som att jag är en tjej med dåligt självförtroende, men nöjer mig med ''okej'', att jag heter Elin,  och att dehär var mina tankar, lite deppshit såhär på en onsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0