dag 10(?) - en sak jag vill göra innan jag dör..

Dethär var faktiskt väldigt svårt, för jag är en sån cheey som vill göra så mkt som möjligt,
inte bara en grej, varför bara 1 när det finns så mycket att välja mellan??
kan ju säga att jag är riktigt avundsjuk på Eric och Mackan som får spela in programmet
''99 saker man måste göra innan man dör'' och ''99 nya saker'' tänk vad sjukt mycket kul dem
får vara med om..
alla ni bloggläsare vet väll vid dethär laget att jag är galen i JB, haha och ja, jag vill abslut
träffa hnm innan jag dör, det måste jag fan ! <3 och gå på någon av hans konserter, det är ett
måste för mig..
sen skulle jag tycka det var sjukt häftigt att typ åka till något annat land och rida..
minns ni när jag tipsade er om dendär fotosidan, Jenny Zarins?? jag skulle vilja vara hon,
för hon får uppleva väldigt mkt innan hon dör. Jag känner ju henne lite, hon vart ju nominerad
till Englands bästa resefotograf typ, alltså så åker hon runt, runt i hela världen och fotograferar -
tänk vad mkt hon får se, då rider hon på många ställen också, kan knappt tänka mig känslan, förjävla
underbart det skulle vara! Jag har hört när hon har berätttat om det, jag har sett bilder & jag känner
att jag bara måste göra det jag med.. Jag vill resa & jag vill rida!!
haha kunde inte hålla mig till bara en sak, sen finns det så sjukt mycket mer..
t.ex skulle jag vilja göra något som man lixom riktigt lyckas med, jag vill känna den känslan av att riktigt
lyckats med något, för det första så skulle det få mitt självförtroende att hoppa en ribba högre, det skulle
verkligen stärka det, och för det andra - hur awesome skulle inte det va?
vill inte ba sitta hemma instängd i mitt rum, dricka te och gå runt i huset om kvällarna, vill fan ut i världen,
upptäcka en massa nya saker - göra en massa nya saker & verkligen lyckas med något !
Never say never!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vill inte bara sitta hemma :) därför jag och my ringer dig fett ofta och frågor om du vill komma ut och va!

Men du orkar typ aldrig ;(



Älskardig! <3

2011-12-05 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0