att lita på någon..

att kunna lita på någom som en gång har svikit
är som att svika någon man verkligen litar på,
och det skulle man aldrig göra, right?

noo more.. vet inte hur det blir med bloggen,
är mkt justnu i mitt huvud ska jag säga, inne i en sån där
jävla pissed of period..

bloggar när jag har lust helt enkelt..
nu borde jag verkligen plugga, har 4 orörda mappar där uppe,
måste ta igen, men äsch kag e för lat, första steget är väll
att kunna erkänna det för sig själv..
men vafaan har de legat orört hela veckan kan de va det nu också,
haahhaha kan ändå inte fattar inget, så vi kör på en liten fuling ! ;)

elin style jaaou!

i helgen har ja ialf bakat pepparkakor och lussekatter, yummi, tummi!

allt jag hade att säga, får se när nästa inlägg kmr , kanske im,
kanske nästa vecka.. kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0