2011 - jag gillar listor!



lista 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? jadå
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga, hahah har aldrig haft nått häller!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? liz ska bli ju!; hahah ♥
4. Dog någon som stod dig nära? inte nära nära
5. Vilka länder besökte du? asså blandar ihop mig med 2010 väldigt mkt men dem jag är säkra på är Sverige, London & Turkiet, vet inte om det har vart Finland & Lettland också eller om det var 2010 xD
6. Är det någon du saknar 2011 som du vill ha 2012? ..
7. Vilket/vilka datum ifrån 2011 kommer du alltid att minnas? assåå datum är inte min starkaste sida ärligt talat xD
8. Vad var din största framgång under 2011? ehm typ inget, haha ! xD
9. Största misstaget? jadu finns nog för många att välja mellan xD
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jarå men inte allvarligt
11. Bästa köpet? vet ej xd
12. Vad spenderade du mest pengar på? antar typ godis eller kläder haha xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aa
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011? Mohombi - coconut tree, Jennifer Lopez - on the floor
Justin Bieber - never say never Selena Gomez - I love you like a love song Justin Bieber - mistletoe september - mikrofånkåt
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med föregående år? vet inte, 2010 och 2011 e ganska lika tror jag, kanske lite ledsnare 2011, eller asså, tänker mkt mer elr vad man ska säga..
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? jadu finns mkt jag vill hinna göra, hinna förbättra men jag har hela livet på mig, varför säga att livet är kort när det är det längsta vi någonsin får vara med om?
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? surat för ingenting x)
18. Hur tillbringar du julen? julaftonsveckan e en pappavecka, så de kommer väll juldonas där före, sen kvällen den 23e åker jag till morsan och e där på morgonen, får lite julklappar och delar ut av henne, käkar först julfrukost och sånt, mormor och morfar kmr oxå till då, sen drar jag till pappa typ vid 1, då blir det väll lite fix, sen kalle anka ofc, och så tittar jag jämt på dendär killen med farfarn, sen så kommer farmor och farfar och så käkar vi väll julmat och sen julklappsutdelning på kvällen, de e väll julafton typ, längtar <33 men juldagarna vet jag inte ..
19. 'Blev du kär i år? aaa
20. Favoritprogram på tv? går inte att bara välja ett men typ nått av ellen degeneress, top model, degrassi, jersey shore (haha stavn?) idol , icarly (hahaahahahahah xd) BB?
21. Bästa boken du läste i år? hahah linas kvällsbok i guess, 2an !:d
22. Något du önskade dig men inte fick? aaaa ! XD
23. Vad gjorde du på din födelsedag i år? haha kmr knappt ihåg, fick gött fika på sängen iallafall! men ingen speciellt tror jag.
24. Finns det något som skulle kunna göra året ämmu bättre`hehe jadå
25. Hur skulle du beskriva din stil 2011? wouw, först var det typ bara jeaggins och tunika, sen på sommarn t-shirt/linne/tunika ibland med piratbyxor - sen korta vanliga shorts, o sen nu äre typ jeans och nån snygg tröja osv...     utsläppt hår, lång lugg, mascara, blont hår, från lite mörkt till mkt ljus, sen tillbaka igen typ..
26. Vad fick dig att må bra? hihi <3
27. Vem saknade du? olika lixom, beror på va de gällde..
28. Vilken kändis var du mest sugen på? hahahahah dum fråga, är man en belieber så är man, inte så
svårt att lista ut, JB ofc <3
29. De bästa nya människorna du träffade? hm venne xD
30. Vilka är dina nyårslöften till 2012? kan inte kalla nåt för nyårslöfte men kan ju säga saker jag vill förbättra, typ ta tag i saker och inte bara skjuta upp allt hela tiden, efter sommarn börjar jag 8an och får betyg, då är det mer allvar, då ska jag fan klara alla proven och kanske till och med plugga oxå! HAHAHA fail. vet att det aldrig kmr bli nån plugghäst av mig men jag kan ju bli bättre iallafall ;)) sen typ finns det väll massa mer men inget jag kmr på just nu..

Kommentarer
Postat av: Liz.

omfg, är jag gravid!!?!?!?!??!!?

2011-12-14 @ 18:50:28
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0