2 unika idag, ord, becca osv

hahaahahahahahahahahah ni ser rubriken, jag döör
skriver för mig själv typ!! men har liksom inget kul att skriva..

men iallafall så tkr jag denhär texten e sjukt bra: 
jag behöver ingen ängel att hänga i julgranen, för jag vet att jag har en i himlen som övervakar övervakar över mig


syssling ! <3



oj vad liten texten blev, skitsamma.. !
de va nåt jag faktiskt skulle berätta typ men jag har glömt bort vad,
kanske lika bra det..

eller just det nu kmr jah ihåg vad dethär inlägget skulle handla om, skriva om bästa becca ju..

att tjejer som dig Becca (jag tror du läser dethär) tjejer som dig e unika och finns inte så många som dig,
du är riktigt cool asså, du är en bra vän, älskar dig och saknar våra fina smsstunder, hahaha nornalt <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0