påtal om videor

satt och kollade på lite olika filmer jag har gjort, det har ju blivit
endel , jag säger ju inte att dem är bra, men tänkte dela med mig av
denhär filmen.. edit: samma musik som till linn och winnie filmen haha..
det känns konstigt att kolla på bilderna i den här filmen, för det är
så långt borta liksom.. Jag minns dendär tiden, då det var Dallas hit
och Dallas dit, Dallas han Kallas skrevs det på whiteboardtavlorna i skolan,
det var han jag snackade, det var hans namn på bdb,
och det var han jag hade som bakgrundsbild
på mobilen, för om man inte hade det så svek man ju honom, haha :)
jag älskade verkligen den ponnyn, hur sjukt roligt tyckte jag inte det var
med hnm.. Minns som allra mest, alla gånger vi var ute i full galopp
på ängen, ella red ariel, dallas skena med mig och jag satt där som en liten
köttbulle, oj nu kommer ett dike, dags att hoppa kanske? hahaha♥
otroligt fin outfit och otroligt fin koll på håret hade man ju också..
mars 2010 gjordes videon, oh  my gash, de e snart 2 år sen, jag gjorde dem,
hur länge sen var inte ALLT då?  minns första gången jag satt på hans rygg,
vintern 2008, åren går! xD
Dantus!?, vad fick jag det ifrån???'', kolla inte på MIG kolla på sjönheten ba´ ...
men vadå gammal bild? haha vad var jag där 10 år kanske? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0