i brist på annat

var inne på Lisa Mellert och såg att hon hade gjort inlägg om typ, asså man laddar upp olika bilder och skriver, vad man är på för humör typ och sen en förklaring till varför, så jag hakar väll på!
humör: Hej kom och hjälm mig!
beskrivning: skulle vara med i en klubbhoppning på Tarzan i Gimo,
dedär var på framhoppningen och vi hoppade fram alldeles för länge,
seg som sjutton var han och jag red som en påse sopor, var hur
otaggad som hälst att gå in på banan, sluta med 8 fel första och utesl andra
x)
humör: glaaad
beskrivning: vet inte vad jag ska säga mer en att det var så jävla roligt,
det var typ KM alla kat tävlade mot varann, han var pigg och jag älskade
känslan, kmr dock inte ihåg så mkt mer en att jag tyckte det var askul
då! typ ända kmet jag känt så på :D
humör: uttråkad
beskrivning: haha var hemma själv och hade vart det ett tag,
tog massa ego pix framför spegeln och gjorde nån video, hade verkligen
så sjukt tråkigt x)
humör: typ galen och flummig elr kanske inte just på bilden men den
dagen iallafall
beskrivning: becca sov hos mig och då vare ett tag sen, haha vi var lite
galna, hoppa runt och gjorde helknäppa videor osv, hahah och pumpan var
vår vän ! :D
humör: FETT NAJS även om de inte riktigt syns på bilden xd
beskrivning: det var julafton och jag fick min iphone, dethär var
första bilden någonsin jag tog med min lilla bebis<3 asså ni skulle bara
ana hur GALEN jag var när jag öppnade iphonepaketet, jag freakade ur
tottalt x)
humör: blandat typ, trött, skönt, chill, förväntansfull
beskrivning: det var på nyårsafton och jag var fortfarande på lägret,
allt slit och övning med pjäsen som skulle spelas upp var färdig där, så
det var lite chill, sen hade man vart borta en vecka typ och nu när allt
var över var man så jävla trött, förväntansfull var jag för att festen
elr vad man ska säga precis hade börjat, visste inte vad som skulle
hända :D
inte jag på bilden, men jag tog den haha x)
humör: sjukt trött och ont i huvudet
beskrivning: satt och vänta på att mamma skulle hämta mig från nyårslägret,
sara satt bredvid mig och vi snackade lite, fett najs tjej (btw: hon var med i
samma scen som mig, vi var två avundsjuka gamla kärringar :D) men iallafall
minns hur sjukt trött jag var då + att jag hade jävligt ont i huvudet.. :D
humör: roooad
beskrivning: herregud, dehär var tider det, det var när jag gick i 5an,
vi var på tom tits med klassen och ivana och jag busade runt, asså shiiet,
det har hänt en hel del sen dess alltså, fyfan vad kul den dagen var <3
humör: Livet leker
beskrivning: var i Turkiet och hade det allmänt chill
aa som sagt, det var då man kände att livet leker och solen schteker,
saknaaar't <3
humör: alltså typ just då var jag väll mest spänd eller vad man
ska säga, men efteråt - ledsen..
beskrivning: det var dags för riduppvisning på Nybygget, sista gången
jag satt på denna underbara ponny, yes jag var och är kär i Chippen,
hade han på nybygget både 2010 och 2011, spänd var jag för att de snart
var dags, slutade med att vi kom 3a (working equtition) fast btv: detta
kanske var när vi tränade till det, men aja.. ledsen var jag efteråt för
jag ville inte hem och ville inte sitta av chipp xd <3 speciell ponny dedär
som är svår att inte tycka om..
humör: sommarfeelings
beskrivning: de var sommar, jag, mormor, morfar, en kusin och hennes
morsa åkte hölass till en arla gård , fett gött det var!
humör: typ obekvän men road eller nåt sånt
beskrivning: jag i klänning liksom, det är inte varje dag,
hade lust att testa mammas gamla balklänning, var med iv o my då haha,
obekväm, men det var väll lite kul att testa..
tog ba lite randoms nu men nu orkar jag inte göra flera, var dehär en kul grej?
eller är det något annat speciellt ni vill läsa om? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0