tidfördriv

TIDSFÖRDRIV..

Steg 1.
Namn: Elin
Födelseplats: Uppsala
Bor: Ö-hus
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: blond
Skostorlek: typ 37-38
Höger eller vänsterhänt: Höger


Steg 2 .

Skor som du bar idag: converse all star med ludd ;d
Dina svagheter mitt självförtroende.
Rädsla: falska personer - asså ni vet sånnaädr riktiga bitchar,

dem är seriöst läskiga & min egna spegelbild gör mig livrädd ! hahah xD


Steg 3.

Första tanke när du vaknar: haha jag vill sova typ
När somnar du: olika, ligger ofta vaken ett bra tag innan


Steg 4.
Pepsi eller Coca Cola:coca cola
McDonald's eller Burger king: McDonald's
Adidas eller Nike: haha trodde det stod aids (a'' nä men venne, diggar båda!
Lipton Ice tea eller Nestea: Lipton Ice. 
Choklad eller Vanlij: Choklad


Steg 5.

Svär du?: Ja. 
Sjunger du?: Hehe ja hela tiden typ :p
Duschar du?: nej jag har aldrig duschat, haha klart jag gör!
Röker du?: Nej
Gillar du skolan?: Nej, men tråkigt å bara va hemma oxå, märkte jag förra veckan ;))
Tror du på dig själv?: nja  
Kommer du överrens med dina föräldrar?: sometimes


Steg 6.

Har du under senaste månaden..
Druckit alkohol?: december = julmust
Shoppat?: ahaa
Ätit en hel ask Musli?: Nej, haha xd
Ätit sushi?: Nej, euw!
Stått på scen?: Nej.
Skejtat?: Nepp.
Bakat?: Yes i helgen
Stulit?: Nej
Kysst någon?: Nej.
Kramat någon?: Ja.


Steg 7.

Har du någonsin..

Varit full?: min mamma har lärt mig att man inte ska bli full
Blivit nerslagen?: Nej.
Busringt någon?: Ja.
Gjort något som du ångrade?:JAA
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: aaaaaaa
Kastat en sten på en ruta?: Nej, bara en boll å då gick hela fönstret hemma sönder!


Steg 8.
I framtiden..

Namn på barn?: Justin, hahahahahahah Amanda?
Vad vill du bli när du blir gammal?: typ åka runt och resa i olika länder! nåt sånt

som Jenny!


Steg 9.

Antal människor du skulle ge ditt liv för?: dem som betyder <3
Antal cd-skivor du äger?: har massa gamla jag aldrig lyssnar på.
Antal percings?: inga eller jo öronen men de räkmas väll inte, fast dem håller på att växa igen, haha!
Antal tatueringar?: Inga :(


Steg 10.
Vad ska du göra i sommar?:
hänga med kompisar, åka båt, sola, ridläger hoppas jag & Italiiiien <33
Vad ska du göra i vinter?: fira en najsig jul & förmodligen dra på nyårsläger:D
Vad gör du efter gymnasiet?: det lär viisa sig!
Ska du bo i sverige när du börjar jobba?: antar det när jag börjar jobba, men sen efter lite mer erfarenhet skulle det inte sitta helt fel att jobba någon annan stans och komma ifrån detta avlånga lilla land.. sverige - landet mellanmjöl. USA here I come typ!?

Vad händer till helgen?: Becca lanar typ! ;) så ska jag baka ischoklad till jul oxå!
Vad vill du helst göra nu?: träffa jb <33

 

Steg 11.
Vill du ha pojk/flickvän?: Nej.
Vad tittar du först på hos killen/tjejen?: hm, där blicken hamnar. haha lol!
nä men helheten typ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0