tidfördriv

haha diggar sånthär!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? jadå!

Vilka länder besökte du? sverige ofc & the land of Turkar haha !

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? jo Nybygget osv <33
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 1 -6 augusti <3
Största misstaget? inget att ta upp här

Har du varit sjuk eller skadat dig? tror inte det

Bästa köpet? kan erkänna att jag va ett stort fan av mina ridstövlar ♥ o kameran ofc ! 
Sommarens väder? Ena dagen sol, andra ÖSREGN, nästa mulet, sen ÖSREGN, sen sol, sen sol osv..

Vad spenderade du mest pengar på? godis haha !xd

Gjorde någonting dig riktigt glad? Yess ♥

Sommarens låt? kmr knappt ihåg, typ Mohombi -coconut tree och Fest hos mange, fast de var ju typ i slutet av sommarn!

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Det var lite både och. Man kan ju inte vara glad jämt, varierade väll!

Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mer nya människor och varit ute mera, gjort sånt jag ville.ridit mer, å rest mer !

Vad önskar du att du gjort mindre? datan! xD
Hur tillbringade du midsommarafton? med massa folk hos några vi känner, åt o fika, körde 5 kamp & sjöng sånger, ett typisk vanligt firarjäng lixom!
Sommarens favoritprogram på tv? ehm venne kollar inte så mke på tv.

Böcker du läst den här sommaren? Haha, tror inte jag läste någonting., bara jb noveller på datan ! xD

o justde nån kärleksbok som jag inte kommer ihåg vad den heter xD

Största musikaliska upptäckten denna sommar? sommar, vet inte? kanske var i somras jag börja digga Selena Gomez, sen just det Jennifer Lopez får vi inte glömma, hon hör till låt oxå ju med on the floor!

Något du önskade och fick? resa & ridläger, härliga dagar med båten <3

Något du önskade dig men inte fick? En snygg solbränna hahah! nä men typ massa saker man önskar ju<3

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? kmr inte ihåg, typ slappa och SOV .

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? arå

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? Typisk sommarklädsel? Shorts & linne typ, eller piratbyxor, tunika, aa och bikini såklart ;))

Sommarens hetaste? mohahahahah ;))
Sommarens bästa tillfälle? antingen när jag fick veta att jag skulle ha chippen på nybygget elr turkiet när alla var så sjukt........awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0