stan idag..

stan idag då med skolan, började med Bror Hjorts bajshus som vi redan har vart på,
sen vare nån ''uppstoppade djur'' grejs, skrek som fan när jag såg spindlarna, assåå
dem var läskiga ju!! och ormarna - så jävla äckliga, fyfan! sen ialf skulle dem som åker
buss från skolan med ett tidigare tåg -  då snömullade David mig typ - inte kuuuuul, fast de
e kul o snömulla tbx! HEHEHEH , sen så vare ändå ett tag till bussen gick så jag och My hänkade
på Jompa och Coffa till Burger King, hahahahahaa fina samtal där assåå! sen så kollade vi på kl
så fick vi skynda oss, så mötte vi Sven: Nu får ni skynda er, skulle inte ni med det tidigare tåget?
sa han, my och jag: vad e klockan då? sven: 17 över, woups två minuter hade vi på oss, vi sprang
men hann ändå inte, hahahahah lol så då fick vi ta de andra tåget senare men först så gick vi
och handlade julklappar - haha jaa my handlade till mig och jag vet absolut inte vad jag ska få (a''
sen skulle vi tbx, hade tagit fel tid så skyndade oss igen, så vare typ 30 min kvar och vi hade
sprungit i onödan.. haha lol så vid station stod vi typ o snacka en massa med C & J igen, haha dööör,
så kmr typ Jonte och skrämmer mig bakifrån, (assåå jag e askittlig oxå) så kommer Viktor oxåå, haha
fast de va kul! sen så typ åkte vi hem och hade tråkigt, fail att jag fortf har Jompas vantar, hahaha glömde
o ge tbx dem eller rättare sagt han glömde! hehe lol..
nu sitter jag här, har tråkigt, typ lyssnar på musik for life och funderar över en massa saker.. är inte på
bästa humöret ska jag säga,, hade asont i magen i Uppsala oxå, onödigt att jag typ köpte en stor cola och
ba drack upp en fjärdedel typ hahahah, har man ont i magen så har man.. har precis ätit osv, nu är det
depptime i ett litet hörn.. eller jag orkar inte deppa, men jag gör de ändå, elr jag deppar inte, jag tänker,
tänker på allting, tänkartime*  men de e drygt, vill va glad osååå för det är ju jullov im efter avslutningen,
ååååååååååh </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0