önskelista julen 2011

kmr inte riktigt ihåg allt i huvet men skitsamma, de här är vad jag kmr på.

Plattång
presentkort kicks
pengar
iphone
''under the mistletoe'' skivan
''my first step 2 forever'' - boken
ett ascoolt påslakan, hah a;))
pengar
doftljus
nån soet tight tunika/tröja
mjukisbyxor

hm ojj känns som jag önskade mig mke mer saker men har typ glömt bort allt justnu
!:D hatar min cp data, försöker föra in bilder från mobilen men den bara dampar sig, fyfan !
tråkigt med samma gamla bilder ju, suck !!

dum di dum di dum dum di dei that's the way that my heart goes!


ääälska låten, ganska gammal men det finns inget bäst före datum på'n!
hade inte varit helt fel att se ut som marie serneholt häller!

Kommentarer
Postat av: NellieB

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 17:26:27
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0