lust och skriva nåt

har lust att skriva om något, något långt typ.
nått förslag?

för övrigt e jag fortf hemma, tror jag aldrig har
vart hemma en hel vecka från skolan förr..
men vad gör man? har typ inte sovit ett piss inatt
för har hostat hela natten, HOST!
gjrode det nyss med, haha kul liv, sen att mobilen
is gone gör ju inte saken bättre direkt..
shoot me? eller nej förresten är ju idolfinal ikv
& den får man ju inte missa! :)

jaja underhåller mig med datan och lyssnar på Selena Gomez,
hon har ju fett många bra låtar och hennes röst e så cool,
hela hon e cool!  ajaa nu ba gaggar jag på om nåt skit..
menmen, ni kan ju få lita musiktips då..

Selena Gomez - I love you like a love song
Selena Gomez - who says
Selena Gomez - hit the lights
Selena Gomez - naturally
Selena Gomez - a year without rain
Selena Gomez - round and round
Selena Gomez - tell me something I dont know (lyssnar på nu, haha!)

ajaa.-

miranda cosgrove - high maintence (vetefan om de stavas så)
 - without you

Justin Bieber - christmas love
 
aja får duga så länge ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0