jaa

usch fan skolan idag, så jävla pinsamt.
Liz redovisa om mig sen gick hon in på min blogg
och visade den för hela jävla klassen på en såndär grej x)
fast hon hade lovat hundra gånger innan att inte göra det..
Var inte kul någonstans, bara taskigt, snacka om att jag va
sur efteråt.. haha xD
sen jalla fall så drog becca med hem, vi låg och snacka,
haha fina smeknamn man får alltsåå.
ena dagen heter man persson, andra blåbär och tredje Lukas 2 ;)
sen stallet, gick faktiskt MYCKET bättre än förra gången jalla fall,
hihi höll på med förvänd galopp o de gick bra fast aah hon (madonna)
e svår o rida i form tkr jag. aja orka inte skriva mer nu, hon e soet jallafall..
sen efteråt så fick jag gå med chicco en stund för han hade fått kolik men
Cicci tog över sen.. chicco dåå ..
nu sitter jag här, har precis käkat All I want for christmas is you musikvideon..
fredag im föffan, ska typ lana med beccaa o myy! LÄR BLI NAJS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0