hade typ glömt

justja, glömt att länka liz typ, alltså efter frågestunden,
kolla hennes blogg www.biatchname.blogg.se !
alltså onödigt inlägg men aja..
iallafall så är jag inte i skolan idag, vakna med halsont,
bara skar i halsen typ, haha ooont, och snuva och kände mig varm,
sen har jag typ ont i hela kroppen, kul liv!
satt och titta på tv, haah fanns inget, kom över på barnkanalen och tittade
på ''Nasse hittar en spade'' hahah  satt och asgarvade för mig själv, lol,
lixom, där sitter jag, ensamt i mitt hus i mammas säng och kollar på Nasse,
aja!   messa med folk för de e verkligen så sjukt tråkigt att bara sitta o ha tråkigt ofc,
så fråga amanda om jag ville gästblogga på hennes blogg, och det ville jag såklart,
kuul för Amandas blogg är fett grym, hon med ;) fast inlägget blev typ helt cp men
skitsamma, om du är sugen på att kika så kolla in hennes blogg www.fotografamandi.blogg.se
, sen loggade jag in här, skrev förgående inlägg osv, haha de e min dag hittils!
kul va?? nää nu ska jag knarka halstabletter, se ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0