asså suck -.-

''Haha, vill inte bara sitta hemma :) därför jag och my ringer dig fett ofta och frågor om du vill komma ut och va, älskar dig!''
asså önödig kommentar Becca, för det första så var det inte det jag menade med inlägget, det var något jag ville göra innan jag dör det handlade om, dig och My vet jag att jag kan vara med innan jag dör, om du läser inlägget lite noggrannare kanske du fattar vad jag mena, att jag vill bli något nån gång i framtiden, inte bara sitta hemma och dricka te typ, - vill ut i världen!
väldigt lång värdresa & väldigt mkt nytt om jag e me dig o my? nä de hör fortfarande till allt vanligt lixom
förresten, ni ringer typ aldrig längre och när ni har ringt och jag inte har pallat, så brukar det finnas en anledning.
btb: blir förvirrad när folk kommenterar anonymt, trodde de va liz en gång fast det var du, haha skriv gärna ditt namn för det är inte så jobbigt :) puss älskar dig & förlåt om jag typ är världens tråkigaste, osocialaste kompis då!
elr kalla mig latis, tråkis ist för kompis för det passar väll in bättre. :D
btb : du o my e awesome ändåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0